Deniiiiiiise is talkiiiiiiiiiiing!

Hellu people!
Denise här och jag har tagit över Petras blogg, mohahaha. Finisen har nu flyttat sig hem till mig där hon ska spendera natten, stackare säger jag bara. Hon kommer hata mig efter detta... ;) Vi har laddat upp med naturgodis och godis + massa PepsiMax och ColaZero, vi ska rulla i säng sen har vi tänkt!
Planen för kvällen är som det ser ut nu att fetta till oss ordentligt till filmerna Camp Rock, japp vi är mogna! Dock så känner vi oss ganska så taggade på att göra något så vi får väl se om kvällen eller natten bjuder på något roligare sen. Petrisen är ju fortfarande bakis som en gris efter gårdagen, herregud fyllo hon är eller vad säger ni?
Nej nu ska vi fortsätta tjocka oss (Petras godis är sluuuuut, STATIOL HERE WE COME!!!!)
Kvällshälsningar från två onormala, sockerspeedade flickor i sina bästa år!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härliga töser! Ha en underbar kväll :)

2010-12-11 @ 20:50:03
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: sara

låter bra hjärtis!

2010-12-12 @ 07:55:09
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0