Chicken som bits?

Ha-Ha ;)

Nej men som svar till min älskade paranöt och alla andra som undrar vart man kan köpa "de där kyckling liknande sakerna" haha! - så finns chickenbits att köpa i nästan alla mataffärer tippar jag på, jag hittade mina på maxi :) KÖÖÖP säger jag bara. Världens godaste! Med krydda på också så jädrar svimmlar man nästan så gott det är! haha! nomnomnom :D



idag står mammsen för maten och då blir det stuvade makaroner och falukorv.
Hejåhå, en laddad men SÅÅÅ GOD måltid. 

Sen tänkte jag få med mig mamma ut på en promenad i det fina vädret. TÄNKTE JAG SÄGA... 
MEN det blåser ju som fan kom jag på nu så vi skiter nog i det ;) 


Kommentarer
Postat av: emma

Ser gott ut stumpan.



sv: Jag vet det... jag försöker. Tack för att du peppar hjärtat.♥



Jaaaa okej, ja men självklart! Söndagen funkar för mig, men om du har andra planer så hittar vi säkert någon annan gång :) ♥

2011-08-10 @ 22:45:38
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0