Ekoooh

Tjabba tjena hej!

Måste börja med att säga TACK till Simon som stog för placet, maten och allt fint igår!
Det var hur trevligt som helst och tiden rann iväg. Dock var det ingen som var taggad på utgång eftersom Matte å Fidde skulle spela match idag, Elin & Adam jobba och jag & Dedde var tröttisar.

Men det var superkul ändå och det var nästan lite bra att jag kom i säng redan vid ett inatt. För idag har jag varit hos moster sen nio med kuselino och först ätit en STOR frulle(=Yoghurt, 2 mackor med smör och skinka, 1 ägg & en stoor kopp varmchokelad) och sedan rullat köttbullar för fulla muggar! Min moster + man håller i en bouletävling för alla deras bekanta/släkt & vänner varje sista söndagen i augustimånad.

Så imorgon blire boule, en massa folk och förhoppningsvis en väldigt trevlig dag (håll tummarna på sooool!!).

Justeja. fint väder vi har haft idag då.. jäkla åska!!! Halv sju vaknade jag för övrigt första gången och sprang in till mammsen och gömde mig hos henne. Haha! Jag HATAR åska, det är en stor jävla fobi fifan.



Inte nog med att jag har ätit en rejäl och stor frulle idag, vi fick en laddad lunch hos moster sen med.
Pasta med kantarell/ost och gräddsås. SÅÅ gott och nästan värt all efterbliven ångest.

Ikväll myser jag och syster med film och något gott ♥
allra käraste syster


Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som en toppen kväll igår ! :)



Åå frukost och lunch det får du unna dig, det är du värd gumman !!



Hoppas dagen imon blir fin.

pussar <3

2011-08-27 @ 17:56:01
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0