Butter, sjuker & trötter

Kan man vara tre av dom små dvärgarna i snövit samtidigt? Jag imiterar alla de tre ganska så bra tycker jag ;)


Jag har haft en jätte mysig kväll med mor, bror och snor(elin) på en uteservering i stan. Glass i stora lass fick Petrisen att följa med. Behöver jag ens nämna att jag dog efter fem meter med cyklen? NOLL energi - check!

Det var verkligen längesen jag kände mig såhär klen & krasslig haha. Dem som har mig på fejjan märker nog också att jag inte mår hundra. Som elin sa "Hittat en klagomur på fejjan eller? Mupphue ♥"..
Jajemensan.. jag tycker bannemej synd om mig själv!



Mamma är bitter över att jag inte ringde doktorn idag men det kändes bättre ett tag och då trodde jag det bara var något tillfälligt, men icke. Ska det va så ska dä. typ? Trist att helgen kanske får spenderas i soffan när alla ska ut imorgon. DÖÖÖÖÖr lite. Men om jag är liiiite piggare imorgon så ska jag följa med bror och syster till väla iallafall, så det så. Smitta ner alla helsingborgare? WOpppsi, Ebba säg te din bror att stanna inne ;) hehe.


Kommentarer
Postat av: camilla

åå krya på dig<3 finns de verkligen någon i snövit som heter sjuker?:P



pussis<3

2011-06-18 @ 17:36:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0