Glad midsommar!

Godmorgon och glad midsommar på er finisar!

Nu när jag tänker efter på vad jag gjorde förra midsommaren så är jag så jäkla glad för att en liten förändring har skett. Visst att jag åt sill & potatis som alla andra, och lite godis på det. Men det var INTE värt ångesten jag fick sen. Inte på långa vägar. Jag cyklade hem från mina vänner när dom skulle ut och roa sig bara för att jag inte vågade dricka något eller ens vara social. YEY vilken kompis jag var..

Detta året är det andra bullar som gäller! Ebba kommer hit, vi ska grilla, drickaäta gott och bara ha det BÄST! Precis så som det ska vara.

Petris förra året på midsommar..

sniggt att min bh syns ;)

Nu måste jag chappa. Mamma tjatar lite mycket om att jag ska göra mig iordning så vi
kan cykla ner till lotten och plocka jordgubbar, dill och massa annat som vi odlar, haha!

Ha e toppen midsommar nu finiluringar ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

GLAD MIDSOMMAR PETRIIIISEN <3 (sjukt fin header btw)

2011-06-25 @ 10:53:06
URL: http://lovili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0