"eller jag vet inte? Jag är inte ätstörd tror jag"

HAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

alltså jag dör av garv!!!! sån jävla rolig kommentar elin fick till nyss, HALLELUJA :'D


Jahap nehej. Dagen som började på fel sida vändes till rätt som en potatisplätt.
Jag har haft en underbar eftermiddag i stallet tillsammans med sötignosen Kim.
Som btw var jätteduktig på hoppträningen! Hon och Amber är så fina så!

Nu ska jag lägga mig, nyduschad i en nybäddad säng MMMM, det bästa som finns :')

Imorgon ska jag träffa
bästis efter skolan! Fika, shopping(?) och planering inför thai-resan står på listan! Wiiiiiiie ♥

NATTINATTI!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej..

2011-09-11 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0