Godmorgon!

Jag ska strax dra mig till skolan. Är dock inte jätte taggad på att springa copertestet idag huhu.
Men jag ska göra mitt bästa, för mer än så går inte. FÄTT jobbit bara att senaste jag sprang det
(om jag inte redan sagt det innan? senilot numero uno.) så sprang jag en "mvg-runda" på 9 min.

Känner lite press, men jag borde fasen inte bry mig. Jag spelade badminton två gånger i veckan då och red varje dag och tränade tre gånger i veckan i skolan. Plus någon badmintontävling på helgerna.

Nu = otränad.se

SOO. nu tar vi fram smilet och tänker positivt!!

HAHA. snigga flickor!


Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till på coopers :) o ta de inte allvarligt, låt de bli som de blir och var istället glad om du orkar ta dig runt, ingen press liksom :)



Visst är det underbart med syskon:D



Jag läser socialpedagog:) hoppas de blir roligt :) känns bra hittills åtminstone..borde dock plugga nu men de finns ju så mkt annat roligare o göra xD haha!



puss på dig

2011-09-01 @ 12:54:51
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0