Life is great

Godmorgon!

*Gäsp*

Hur mår ni idag?! Jag mår fiiiiiiiiint. Aningen trött men whooo cares? tagga konditionsträning!!
Tog nyss en bild när jag gäspade, men den kommer prisas som världens fulaste bild 2011 så nä den får ni bannemej inte se ;)

Jahapp.
Tisdag idag då och skolän slukar mig till 14.14. Efter det får jag ta en rask promenad hem och hämta mammas cykel (min cykel lever sitt egna liv, har bara ettans växel..) & cykla till villan. Samtal med M står på listan och efter det inkräkta en söt liten pojke :) Vi hörs ikväll vettja!

Ha en fin tisdag ♥


Kommentarer
Postat av: maja

Äter du fortfarande efter matschema? kan du inte visa hur du äter under en dag ungefär?:))

kraaamis på dig

2011-09-20 @ 12:36:55
Postat av: camilla

vilekn toppendag:D?

vad körde du för träning? va e de för kille?:D



jo de e endel hemmastudier, fast de varierar väldigt från vecka till vecka men i snitt e vi lediga en dag i veckan:D



puss på dig

2011-09-20 @ 17:35:39
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0