Host, snörvel, ATSHOOOO

Herrejävlar. Ni ska höra mina underbara nysar som kommer varannan minut ;) Hujedamej. Måste erkänna att dom låter förjävla roligt! Jag är förkyld som en noshörning. Har fortfarande skallebank och ledvärk men nu vet jag ju varför det har varit värre än värst några dagar - FÖRKYLNING på g. Surt men sant. Så here we go.

Ska tvinga mig själv till skolan imorgon iallafall. Jag kan inte missa mer nu hur pissigt jag än mår!

Idag har jag iallafall gjort lite och inte bara suttit under en filt. Jag har städat mitt rum (fick typ astmaanfall varje gång jag kom in här innan..), städat lägenheten och sen håller jag och Ellepelle på att tvätta i tvättstugan så mamma slipper det ikväll. En jäkla tur dock att man kan vila emellanåt, annars hade jag aldrig pallat haha.

A la carte middagen igår.. (kåv är underskattat!)


Hade en möjsig kväll igår med Fanne & Elin. Vi var borta på sture och kollade danstreornas slutproduktion. Grymma flickor! Sen var mitt huvud döende. Men vi åkte och köpade naturgotte och sen hem och möjsade och checkade lito teve. ♥


har just konstaterat att min bror inte är som alla andra (dock lika söt ändå!) hehe.
Förra veckan när jag och Elin skulle äta mat hos honom så satt denna trevliga lappen på dörren ↑ ;)


Kommentarer
Postat av: gissa vem?!

Men hallå!!!!! FÖR LITE MAT!!!! mer pasta, minst 4 korvskivor (MINST) och SÅSEN, var fan är den??!!! skärpning min papanöt<3<3<3<3



saknar dig pluttis<3

2012-02-09 @ 15:27:43
Postat av: ebbeluttan

En gång hade jag falukorvstävling med min familj. Jag hatade falukorv, men de satte igång en tävling så jag var tvungen att käka måååånga korvar. Det blev 23 korvar. Så du är en liten putteroooompa! Tihihihihihihi <3

2012-02-09 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0