Busfrö

Haj haj på daj!

Hur mårs det idag? Finefisken å sånt yao? haha wallah, så tuff jag låter då. not.
Ähhhh. aa. såatte. Nä skärpning nu. Detta skulle faktiskt bli ett seriöst inlägg (förengångsskull)...

Tänkte bara säga att jag hade en mega mysig kväll igår med kimpalimpan som övernattade hos maj. Jag känner igen mig i dig. Du är lika knäpp som mig och det älskar jag haha. Helt sjukt vad man kan hitta en person som är så lik en själv i sättet. Lika crazy och lazy liksom. Ville typ bara säga att du är bäst min lilla skrutta!♥

Och nu till dagens dagen..!

Idag äre tisdag.. (tänkte jag skriva men menar såklart TORSDAG) och på morgonkvisten bilade jag och kim till badhuset. 1000 meter crawl fram å bak eller vare heter. Upp å ner? Nä men ni fattar? aa. Sen blev det bubbeliblubb en kvart och sedan uppstigning. Min lilla snuttelutta var snill och körde mig till skolan sen eftersom jag hade fittengelska (ursäkta ordspråket men det är verkligen FITTENGELSKA!!!!!!!!!!!!!).

Slutade skolan 11.20 och sen dess har jag hunnit äta lunch, hjälpt mamma med tvätten och förlorat i alfapet. Resten av kvällen ska jag läsa min engelskafittbok och vänta på min kärlek som kommer hit på middag.

Peace mothafakka!


.je taime.






Kommentarer
Postat av: Kimpa

Lika awesome mena du? ;) kärlek till dig <3

2012-03-22 @ 21:57:26
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0