Fett lack.

No inspiration. Fan vad irriterande människor det finns. Seriöst. Orkar inte ens skriva mer om det.
Men det är iaf en anledning till att jag inte orkat blogga. Bloggvärlden är FALSK ;)

Nog om den saken.


Hajhaj!

Idag skiner solen och jag har bannemej bränt nosen. Har spenderat hela dagen på Vallåsen med klassen. MYS!!Skidåkning och en massa fnissande med finaste girlsen :) Jag är stolt över både Kim och Jessika som för första gången stod på ett par skidor idag och var skitduktiga!! :D

petran


 Resten av kvällen kommer jag ligga däckad i soffan! Hujedamej vad trött jag är.


TACK NI UNDERBARA MÄNNISKOR SOM GJORDE MIN 20-ÅRS DAG TILL DEN BÄSTA I MITT LIV ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0