Morsningkorsning!

Hääääääääääääääääj å hå. Som det kan gååå.

Hyperaktivapetrahärhejhejhej :'D
Gud. Stackars min crossgrupp (mest Kim) som har stått ut med mig idag ;) hehehehehehohoho. Det finns liksom ingen botten i mitt hyperaktiva idag. Lalala. Aja. Lite seriöst nudå? Eller? Fast nä. Hehe. LURING!

Idag på idrottelotten så har vi haft gymnastikövningar. Ajjemensan kylskåpet petra har både gjort snurrar på 360 grader och kullerbyttor samt gått skottkärra och mycket mer klumpaktigt! Bärt Kim ett varv hit å dit å sånt skojj. DENNI!!!!!!! :)

Nu ska jag ta en långpromenix med grannens söta hundar och sedan ska jag hem till min sjukling till pojkvän och underhålla honom lite (stackars dig, du vet inte vad du ger dig in på...) hehe. Sedan mot staden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0