Sorry dudes.

Tja.

Jävlar vilken dålig bloggerska jag är då. Haha sugigt värre. Har dock inte haft någon motivation till något alls den senaste veckan men idag började jag känna suget efter att skriva lite igen! Måste göra en ny header igen, den jag har nu är uttråkande.

Hur lever livet annars med er mina fina kaffebönor?

Efter en vecka med lite sammanbrott, gråt och en massa prat med min underbara pojkvän
samt med min väldigt betydelsefulla terapeut så har jag fötterna på jorden igen. Pjuh.



I söndags, efter gårdagens släktkalas så luftade jag och älsklingen oss på stranden med en långpromenad ♥

han lånade mina brillor, sexy mamah!


På kvällen tog vi även en inlines/skateboard runda i små gränder i stan.


I onsdags firade vi ett halvår tillsammans med god mat på Harry´s och hårdrocksquiz.
Synd bara att vi chansade på VARENDA fråga ;) haha. Så vi lämnade in skiten å gick sen.

Ikväll blire ferre hos Fanne som fyllde 20 bast i tisdags!!! Wopppah GRATTIS MAH LOVE!! :D
Dock har jag men för livet efter min födelsedagsfest som gick lite utför så jag
ska nog köra ikväll och vara nykter. Har köpt lite cider ifall jag ändrar mig dock.
Fast nä. Det gör jag nog inte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0