Wakkah wakkah

Tjeniiiis. Lörreflörre och jag har köpt en massa flarror till kvällens partaj. Hehe.

Jag och krillebulle var på bio igår. Kvarteret Skatan, typ. Blev lite disssssapointed om man säger så. Skrattade typ en gång på redigt sen kändes det konstigt att tycka den var tråkig när krille satt å gapflabba varannan minut ;) Fast kommentaren efteråt var ju lite kult.

"Den var inte lika rolig som jag hade trott"

nahenej det var ju nästan tur det annars hade du väl flabbat HELA tiden ;) min kärlek, det där.

Jahapp. Sitter hemma nu och är foreveralone. typ. Var på stan och åt brunch med Krille innan och sen flarrade vi systemet. woppaaaaah!! Så nu överlever jag kvällen. Sprang förbi den alkoholfria hyllan. Vem fan vill ha alkoholfritt en lördags kväll? HEhehe skämt å sido.

Elin är och skriver högskoleprovet och pappa har kidnappat iväg mamma någonstans som vi inte vet. Inte mamma heller men sist jag ringde så var dom påväg söderut. Så jag tippar på att det blir en natt i Helsingborg. Dom ska nämligen inte vara hemma förens imorgon = FF = FEEEEEEEEEEST!

Nähä jaha en dusch påre här sen är nog jag med en människa igen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0