Ehm, tjena mitt bena!

Borde inte sitta här. mår fortfarande jätte illa. det blir doktorn i veckan om det inte släpper.
jag orkar inte gå och må piss längre och inte orka göra någonting, jag har verkligen NOLL ork!

blö.

men ja. jag sov hos min syster inatt, vi bakade lite misslyckad julgodis igår kväll och efter att ha
varit hyfsat pigg hela förmiddagen så kunde det väll inte annat än vända helt framåt kvällen/natten?

nej. så jag stannade över eftersom att åka bil hem inte var något allternativ med en illamående petris,
inte bussen heller. gå eller cykla gick inte pga. all snön + att jag hade fått stanna varannan minut för
att pausa eftersom jag är trött hela tiden. "klagaklagaklaga"

men nu hörrni, ska jag bjuda på ett par gamla godingar innan jag lägger mig och vilar igen..

mattias (storebror) och jag 10-11 år?


jag, camilla, elin & mattias julen 2007/08?



camilla till vänster, i hennes knä ligger en trött petris och sen är det
elin som har mattias jämte/över sig. uppesittarkvällen 07/08?



jag är schnyggingen längt till höger. toffs på huvudet och allt? jösses.
skolavslutningen i tvåan tror jag bannemej det är.



Vadå, syns det att vi är tvillingar? nähä?!
Elin till vänster, vår kompis Carolin i mitten och jag till höger.
innan något disco eller kalas? minns inte riktigt, likadana var vi iaf.



vintern 06/07? jag och elin i pulka backen med två kompisar.



hahaha. klockren bild! vi skulle ta foto i snön hos mormor på landet,
för att sen förstora det och ge till pappa när han fyllde 45 år.
det var roligt kan jag ju meddela ;)



pappa, elin & jag i Cypern år 2000!



elin, carolin & jag som "kassörskor" på en halloween fest i tvåan?



en gång knäpp, alltid knäpp..



fasen vad skumt det här fotot är :O



ehm. ja behöver jag gå in på detaljer? det är iaf jag & elin i en kartong..



julafton hos mormor något år. jul på landet är och förblir det mysigaste
jag har varit med om. faktiskt. när jag var liten så i princip bodde jag
hos min mormor varje helg för att jag älskade att vara där ute på
landet med alla henned djur och grejer.
(erkännnn att jag ser ut lite som terminatior med min halvöppna
mun + tandställning?) haha!



en glad petris.



jag & elin på en lekplats i nyköping där vår gammelmormor bodde
innan hon dog. fråga mig inte varför jag inte har några byxor på mig..



jag och elin i sjön ute på landet hos mormor en sommar. glada flickor!


Kommentarer
Postat av: Julia

så söta ni var och är! :D

usch att inte det kan ge sig då.. :(

2010-12-05 @ 16:34:15
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: hihi japp en sån är de :P han vill att vi ska spela bort våra pengarXD

tack så jättemycket Petris!:)

gud vad söta bilder förresten!!:D

pussssss<3

2010-12-05 @ 17:29:50
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vilka mysiga bilder, det är nästan så att jag vill gå upp och kolla fotoalbumen där uppe, dock har vi extremt lite bilder på mig eftersom jag är yngsta barnet ;P



Jobbigt att du fortfarande är sjuk gumman, hoppas att du mår bättre snart!

Puss<3

2010-12-05 @ 18:39:11
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0