Feb-er-ig Petris

Morsning!

hur är det med er idag? såg ni julkalendern imorse?
jag missade den!!? jag har inte sovit så mycket inatt så jag tog visst igen en del på morgonen.
typiskt va? också vaknade jag med feber. hur kul? inte kul alls. jag mår illa och har ont i huvvet.
bara för att klagar lite, för det gör jag ju aldrig annars ;) haha. ae. tragiskt att jag skulle få träffa
min fina Denise en snabbis idag och ikväll kommer nog sanna o fanna hit på en mysig julkväll.
hoppas bara jag kan hålla mig vaken och hyfsat pigg tills dess :o annars får väll jag ligga och må
illa med min feber i min ensamhet (åh vad det är synd om mig *tår i ögat*)

haha.

snacka om att överdriva lite.

men jag mår faktiskt inte helt bra så nu ska jag kolla på film, krypa ner under min gossefilt &
dricka thé och försöka bli friskus.


vad tycker ni om min sluta-nian-tröja? visst är den fin?
jag känner mig lite som den där ankan på bilden, helt groggy.



Kommentarer
Postat av: Cilla

Missade den också men tror jag ska se den ikväll bara för sakens skull :) Krya på dig finis!

2010-12-01 @ 10:12:16
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, vår klasströja var tvärtom, bäst i test sämst på fest x) Krya på dig!!♥

2010-12-01 @ 13:46:42
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0