LÄLÄLÄ

Snodde en lista av denhär sötingen, hihi.

Namn - Petra
Ögonfärg - Blå/grön
Hårfärg - mörk brunis
Högerhänt/vänster - Right, right? hihi
Stjärntecken - fesk
Skostorlek - 38-39
Är dina föräldrar skilda - naj
Sport - Badminton ♥
Helgdag- Lördag (lördagsgodis, mumms!)
Årstid - Sommar/vinter

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär
- yes
Blivit dissad - mja mje nä
Skolkat - mja
Sovit utomhus - om somnat på stranden räknas så..
Använt droger - nej aldrig!
Retats - varje dag, AJ LÖV IT


THIS OR THAT

Pepsi/cola
- Pepsi max (beroende)
Jordgubbar/blåbär - båda vafasen
Kött/veg - kött (skulle aldrig klarat mig utan julskinka)
Tv/film - FILMIS (helt julfilmer, hihi)
Gitarr/trummor - gitarr! jag har tvingat pappsen att lära mig spela på hans ;)
Adidas/Nike - adidas
Kinesiskt/mexikanskt - åh vad svårt.. båda!
Mtv/vh1 - Mtv


SENASTE DU

Skrattade - nyss när jag pratade med tovelisa
Grät - inatt
Filmen du såg senast - Mysteriet på Greveholm (såklart *fness*)
Tuggade tuggummi - *tuggar* NU
Drog ett skämt - Oj jag vet inte, Elin är ju en jäkel på detdär så jag låter henne göra sitt ;)
Sjöng en sång - när jag skrev inlägget nedanför..

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Ätit müsli - Japp
Rökt - noho
Tagit droger - never
Kysst någon - nejn
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ja (min nalle är en pojk :$)
Bakat - YES julgodis wtf!


Kommentarer
Postat av: camilla

Sköönt o höra att du är bättre :D

Med mig är det bra, har precis gjort mitt eget pepparkakshus, eller okey jag köpte delarna i affären men jag har dekorerat det själv :P:D haha!

Allt fungerar fint med maten och så :) har lagt på ett mellis denna vecka så jag är nöjd hehe. Hur går allt för dig? har du gjort något skojsigt idag :D



Btw ja älskar listor, tycker det är megaskoj att både göra och läsa om andra :)



Pussar finaste <3

2010-12-08 @ 12:05:49
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Är det bara jag som är avis på att du har Greveholm?! GE MIG, ORÄTTVIIIIIST.



sv: Vad bra att du märkte att jag inte syftade på dig, Petris. Jag har verkligen märkt hur du har utvecklats och tagit dig framåt, med lösgodis, naturgodis, kladdkaka, FIKA PÅ CAFÉ, baguetter! Åh, dina glasskvällar. Du är verkligen ingen latmask, Petris!



Du.. Din kommentar.. Den.. Jag blir helt rörd. Jag rodnar, så fint du skriver. Åh.. Tack! Jag kan bara säga detsamma. Du är ett underbart litet energiknippe som bara sprider glädje, hopp och optimism, och ger skratt på sidan om ätstörningen som visar att man fan kan vara en UNDERBAR människa och leva ett lika härligt liv, trots att man har ångest ibland. Att inte allt handlar om hur dåligt man mår eller vad man tvingar sig själv äta. Livet. Det har du, Petra, och du kan få mer av det!

2010-12-08 @ 14:13:59
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: camilla

Ja men fyy man blir väl aldrig för gammal för pepparkakshus? :):P nu har jag stått o bakat pepparkakor också :D hehe

Har du bakat något än? :)



Ja exakt man förlorar ju bara på det själv och drar ut på allting egentligen. Men det är jobbigt med alla tankar ibland. Som nu för migg. Åt större lunch idag än vad jag brukar och nu vill huvudet minska på mellanmålet för att det inte ska bli för mkt om du fattar? hatar alla jäkla tankar som snurrar helatiden. hur brukar du tänka om de blir så för dig?



Åå vad mysigt med julkonsert:D är det några kända med som ska sjunga? älskar att göra familjegrejer :D



Jag har bara tagit det lugnt och bakat. Resten av dagen ska jag se på film/tv och ta ett långt skönt bad :) väntar bara på att mamma ska komma hem med tidningen till mig så jag kan läsa i badet ^^ :)



Ha supertrevligt ikväll:) Tusen pussar och kramar ttill dig

2010-12-08 @ 14:52:32
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: deniiise :)

Mohahaha, Petris is beroende of Pepsi Max! Dåligt samvete? Det kan man lugnt säga :O Men va fasen, NJUT AV LIVETS GODA :D

Vet du? Nu har jag inte träffat dig sen i lördags och jag har lite smått apstinens asså.... :(

Pusspusspusspusspusspuss

<3<3<3<3<3

2010-12-08 @ 16:58:49
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0