Mitt hjärta ♥

Heeejsan svejsan i lingonskogen!

hur mår ni? har er helg varit bra? det hoppas jag allt!

Min helg har varit awsome minst sagt!

Julbord med familjen & en spontan utgång med elin, vår storebror, hans flickvän & hennes bror på fredagen.
vilket ledde till att det var en trött och ångestfylld petris som vaknade i lördagsmorse, men såå värt det!

Igår efter en lång och skön dusch och med frukosten ner tvingad i magen så traskade jag till stan och
mötte min älskade finis. Det blev skratt, prat, julklappsletande och lunch på hello. SKINKBAGUETTE ♥

Sen följde vi med elin som skulle hämta min storasyster och hennes pojkvän vid kyrkan i stan där
Camillas kompis gift sig, till festlokalen dom skulle partaja i sen. Efter det körde elin (snällhäst)
hem mig och Denise till henne, fulladdade med godis, naturgodis och hela fadderittan.

("här ska ana få på käften", tänkte vi, coola som vi är..)

och jösses. med mätta och fullproppade magar tog vi oss ut till stan och ja vandrade runt där lite
ihopp om att komma in någonstans. (denisefisen är bara sjutton..lilleplutten) tehe.

men nepp. vi vandrade hem till henne igen, slängde oss i säng och pratade tills vi tillslut somnade.
Miiiiicket mysigt och välbehövligt efter en kylig rundvandring om ni frågar mig :)












snodde dom micket fina bilderna från mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!

Värt det? JA JA JA!

Du är den bästa hjärtat <3

2010-12-12 @ 17:12:24
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter verkligen som en helg i topp! Fan vad härligt att höra att allt flyter på bra för dig, det är du verkligen värd!

Puss<3

2010-12-12 @ 18:13:34
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

AMEH, hur grymt låter det inte som att du haft det i helgen sötesnutt-Petra?!

haha, blir helt glad av att läsa om den, för det låter som om ni haft så jävla roligt! :D WIIE. Och ge ana på käften gillar vi - hon förtjänar all stryk i världen. och lite till.

Och så är ju både du och Denise så fina att man typ svimmar lite. ligger medvetslös i en hög på golvet.. men lyckas av mystisk magisk anledning fortfarande skriva en kommentar!

och.. jag vill också vara arton och kunna köra på spontana utgångar. Sjutton är en onödig ålder, kan man inte bara hoppa över den och bli arton direkt? haha.



sv: Jag fick lite te i knäet men det hamnade på min morgonrock som är typ en halvmeter tjock, haha den räddade mitt liv.. nästan! Jag får önska mig en såndär bebiskopp med lock, haha, så behöver jag inte oroa mig för att spilla!



nono, jag äter bara på enheten någon gång då och då, typ en gång i månaden kanske. Och.. jag fick stekt fisk, potatis och nån underlig sås. wööh inte min favvomat direkt, men jaja, mat som mat! :D



JAAA jag såg skorna!! AND I LOVED THEM, fetttttt snygga ju! :D



PUSS & KRAM på dig sötnos!<3



2010-12-12 @ 20:40:35
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Cilla

Vad söt du är :) Vad härligt att du haft en bra helg, hoppas du får en bra vecka. kram <3

2010-12-13 @ 10:15:00
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0