Samtal

Hej hopp! eller godmiddag kanske man ska säga ;)

märks det att jag är pepp från topp till tå idag? höhö.
jag behöver ha en skitdag för att kunna resa på mig igen!

en frisk petra & en sötnos elin i grekland 2008 ♥


...

jag kom nyss hem från villan, där jag har träffat min nya behandlare.
Alltså.. världens bästa, är bara förnamnet på vad hon är. jag är så glad!
eller mest exalterad tror jag, haha. det känns toppen i knoppen om man
säger så. Hon tog ingen vikt som tur var (det hade förstört dagen) och
sen blev lunchstödet inställt eftersom det inte hade kommit någon mat.

sommaren med merlin 2006 ♥ det är minnen det!


så här sitter jag i min systers lägenhet i stan igen (5 min från villan) &
funderar på vad jag ska laga till lunch till mig själv.
FAIL är bara förnamnet på gårdagens middag. mackor & thé..

WAOOOW vilken middag petra -.-

så nu blir det andra bullar!
eller rättare sagt klubbor (kycklingklubbor, hihi)



...

ikväll är det tacopaj med mitt hjärta och sen drar vi oss in mot stan och går på bio!
minns inte vad filmen hette men det är "fortsättningen" på baksmällan ;)

även om det bara är onsdag idag så blir det bio poppe med min FINIS! så det så.



usch har ni också -20 grader ute?! HELT SINNEEEEESSJUKT. man börjar ju undra vart världen är påväg..

k-k-k-kaallt!






Kommentarer
Postat av: Bella

åh, kycklingklubba låter gott! fast jag är mer förtjust i kycklingfilé eftersom jag inte gillar det som är utan på :P



tacopaj, det var jätte längesedan jag åt paj, måste utmana med det någon dag! :) det är ju så gott!



Hoppas du får det mysigt på bion ikväll.



pepp och kramar<3

2010-12-22 @ 13:07:35
URL: http://livethelifeyouimagine.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: nej, det är ju så med vissa maträtter och när jag träffar min behandlar så pratar vi om vad jag gillade innan och så, för det jag gillade innan får jag inte välja bort, eftersom det beror ju faktiskt bara på de dumma anorexiska tankarna, men just "skinnet" på kycklingklubbor har jag aldrig gillat, så det är inget jag väljer bort medvetet :)



hoppas att du tycker om pajen då! :D



kramar<3

2010-12-22 @ 13:19:59
URL: http://livethelifeyouimagine.blogg.se/
Postat av: camilla

Kycklingklubbor är ju så gott :)

Hoppas bion e bra och att popcornen smakar :D



Vart är ni någonstans i grekland på bilden? :) älskar grekland :D



Puss & kram underbara <3

2010-12-22 @ 14:00:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Julia

Söt du är! :D

2010-12-22 @ 14:10:14
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh! Due Date! Den vill jag också se! Maaah, avis Emli.



JUST DET. MSN.. Jag har försökt hålla hans namn utanför bloggen så mycket som möjligt, därför jag blev så fundersam när du ändå kunde smeknamnet, haha!



ÅH, GRATTIS GRATTIS GRATTIS till att du gillar behandlaren. Det gör Emli mycket mycket glad!



Jag förstår dig och mackorna.. Jag älskar mackor också, fy att det ska vara en så dålig middag :P



Lycka till och ha superkul ikväll.. Ät massvis med biogodis!

2010-12-22 @ 15:37:31
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Kycklingklubba låter jäkligt gott, själv åt jag strömming och potatismos till lunch och det var så underbart gott :D

Skönt att du gillar din nya behandlare, och vad bra att de inte tog din vikt(för petris ska ju inte behöva må dåligt för det!)

Tacopaj är namnam, vi gör det själva ibland. Men ikväll blir det kyckling för oss :d

Puss<3

2010-12-22 @ 16:25:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: sandra

det var underbart kul:D

ooooj va tidigt :P men jag hade gärna ställt fram vår i början av december redan:P men då skulle de inte vara ett barr kvar nu ;D

ha så kul idag på bion:)

puss snyggo!<3

2010-12-22 @ 18:21:19
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0