Uppesittarkväll a la carlstrand familia

Godkväll!

hur mås det såhär dagen innan julafton nu då? är ni pirriga?
det hör ju faktiskt till! normala människor är också nervösa :o
vafasen.. tomten kommer ju imorgon? undra hur han ser ut i år?:O
aj äm very äxajting. hihi. dumt bara att min mor jobbar kväll
imorgon och kommer därför inte fira någon jul i år.. very tråkigt :/
men vi får se till att klara oss ändå!

 
ignonera mina söta påsar under ögonen :$ ser ni min lille toffsis?
ganska gooollig va?! tihi.

Ha en jätte mysig kväll nu sötnosar!♥


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Nej du är sötipötinöt min lilla petrus! <3



Hahaha, den frasen kommer få mig att glömma all ångest på kvällarna numera, så fort man känner ångest tänker man på dig, den frasen och den underbara kvällen, då fixar sig allt :D



Jag ska typ sjunga julsånger för dig, jag ska ringa dig och tagga till dig inför en gryyyyym julafton! :D



PUSS MIN ÄLSKLING <3

2010-12-23 @ 17:22:57
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: camilla

Godis är ett måste på ullared haha :D köper alltid maltresers och lakritsgrejs där :D

Jag bor typ 1 timme ifrån göteborg så det tar ungefär 1,5-2 timmar till ullared :D har bara vart där 2-3ggr :)

Du bor ganska nära va?



Haha ajjamen kalla mig tant eller kärring haha,sitter med bingolotten i högsta hugg:P brukar faktiskt aldrig se på det men min syster frågade om vi skulle köpa varsinn lott så självklart var jag på haha :D så nu hoppas jag på vinst xD har du någon lott? ska bli mysigt att se tycker jag :D kanske man får lite mer julstämning. :D

Nu ska jag hugga in i julskinkan :D mumma <3



Ha en supertrevlig jul nu och inga dumma tankar eller ångest ska förstöra för oss imorgon, absolut inte :)

Pussar på dig underbara tjejen <3

2010-12-23 @ 17:52:00
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0