kom nyss hem. har varit och handlat med mamma och elin.
dom fick mig på bättre humör och även om jag inte känner mig pigg och glad så
känner jag att jag ska göra något bra av det som är kvar av dagen. jag har redan
slösat bort x antal år med att må dåligt. och jag vet att man får motiga dagar då allt
bara känns helt hopplöst och jävligt. och när dom väl kommer så är det bara att
acceptera, släppa och stå ut all negativt som slår emot en. idag är en sån dag och
ja.. jag accepterar det.

nu ska jag sätta på en bra film, äta en clementin (julkääääänsla), överväga om jag är
redo för korvstroganoff ikväll eller om det blir en fegis och tar blodpudding istället och
tycka synd om mig själv. för man får göra det ibland, faktiskt.

Åh vilka sötnosar ni är! tacktacktack för allt fint ni skriver till mig :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Petriis.. Jag är ledsen att du haft en dålig dag.. Men som du så klokt själv uttrycker det, det blir ju så ibland. Och sådana dagar måste man också ha, så att de bra dagarna känns extra värdefulla :)



Och jag skulle aldrig i mitt liv äta korvstroganoff! Usch och fy, haträtt numero uno.



Sv: Awww, Petra, du får mig att rodna ned till tåspetsarna.. :$ Du kan inte säga så fina saker till mig, det är du som förtjänar allt fint. Det är du som gör mig så glad, så inspirerad och peppad att skriva det här. För att påminna mig, er och OSS om vad vi vill åstadkomma med livet, vad vi vill göra.



och SKRÄMMER jag dig? BU! (tihihi, bus.)

Jag är läskig, jag!



Superstor kram tillbaka till dig, min söta. Jag är inte orolig över dig, för jag vet.. Är det någon som gör en dålig dag till en bra dag, då är det Petra. Du har en sådan fantastisk förmåga, som jag avundar så enormt. Självdistans, utomordentlig objektiv perception PLUS ett stort hjärta.

2010-11-17 @ 14:01:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Bra att du mår lite bättre nu i alla fall, håller med om att dagarna då allt känns helt hopplöst känns förjävliga. Glöm aldrig hur underbar du är gumman!

Puss<3

2010-11-17 @ 16:08:58
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0