Hej hopp

i lingonskogen!

hur har ni haft det idag finisar? (alltså why why whyyy alltid "finisar"? typ NOLL fantasi, eller vadå?)
jag har haft det helt okej faktiskt. inte mycket att klaga på idag om man säger så. skönt det iallafall.

dagen började med frukost tillsammans med elin. och jag säger bara en sak:
HÄLL INTE I TVÅ MATSKEDAR SALT I GRÖTEN OM NI INTE VILL ATT DEN
SKA SMAKA SALTINERATSANDSTRANDSVATTENÄCKELPÄCKEL!!

öh.

ja.


typ så god var min gröt efter 2 msk salt i. wuups!
yäyä misstag gör la alla, till å med gröt proffs..;)

första lektionen började 8.25 med svenska. och ja, vi var i pegasus och kollade film.
"monty python and the holy grale" - en sån uuuurtråkig film så det enda man kan göra
är att skratta åt hur himla gammal, löjlig och dåligt gjord den är. jajösses.

efter det var det matte prov (japp, jag tog fel dag och trodde det var igår)
som gick UR-u-s-e-l-t! har nog aldrig skämts så mycket som när jag lämnade in
provet idag. jag kunde TVÅ av tio frågor. helt sjukt svårt och galet. nejmen jag
får faktiskt skylla mig själv som inte pluggade mer (gav nog upp där ett tag..).

annars då? hummelihumm.. jo, jag har ju tränat med mamma och sen städat rummet!

ja alltså VARNING om det finns några pedanta människor som tittat in här för dessa bilderna..

FÖRE..



under tiden..

efter..                                      
juste, Tove! ser du min fina zebra jag snackade om för ett tag sen? graow vilken konstnär jag är ;) haha!



jag hittade min pärm som jag hade på dagvården förresten. lite småkul att läsa igenom alla gamla
matdagböcker. det var inte mycket jag hade att komma med dom första veckorna om man säger så..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Får man höra ett utdrag ur den mesiga matdagboken? :o Eller kanske bara jag? (a) Kan inte tänka mig att Petris varit MESIG, va.. Vilka fasoner!

För övrigt blev ju rummet urfint! Är det ditt eget, eller delar du med Elin?



Har också råkat göra gröt-misstaget. HAHAH, fan vad grymt groteskt det blev. Herreminje.



PLUS.. The Holy Grail är ju urskön! Du är lite udda, du, Petris :D

2010-11-18 @ 17:05:21
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0