Ohmygad, Petris is here!

Hej hallå!
jag typ ville försöka mig på en ny blogg öhm. hoppas ni som läste min andra trueanolife.devote.se
följer med mig hit till en ny värld. petris-världen. här kommer jag fortfarande skriva om allt och
ingeting. jag kommer forsätta kämpa med er mot min ätstörning som jag lever med.
och jag vill fortfarande inspirera som många som möjligt att fortsätta kampen mot ett
fri(skt) liv. ni är starka, underbara och får mig att komma upp ur svackor, dom djupaste
hålen och får mig glad i dom mörkaste stunderna. (shit, lät jag inte lite som en poet där?)

höhö.
nejmen..
 
finns det någon söt liten sak där ute i världen som vill hjälpa mig med en snygg design?
isåfall. kommentera detta inlägget eller maila mig på [email protected]!
jösses. nu låter jag helt snorken. men ja ska man blogga kan man lika gärna gör det
med stil ;) haha ohmy.. vad har jag gett mig in på, kan man ju undra.

här är jag, bara en liten stor jag. petra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0