I brist på annat

69 saker du kanske inte visste!

1. Fullständigt namn? Petra Erika Carlstrand
2. Exakt ålder? 19 år 1 månad och 24 dagar
3. Vart bor du? Halmstad
4. Bor tillsammans med? Mammse, Pappse & Elin
5. Husdjur? räknas dammråttorna?
6. Färg på ditt hus? gult tegel (bor i lägenhet)
7. När är du född? 3 mars 1992
8. Klass? SPI09B
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? Sommarjobb-check!
11. När ska du sova ikväll? När jag är tröttis :)
13. Duschat idag? NajN men tänkte göra det snart
14. Kramat någon idag? Täcket? heh
15. Pussat någon idag? Mobilen när jag kom på att min lektion var inställd = sova längre
16. Vad har du ätit idag? Youghurt&hallon, leverpastejmacka med gurkish, Potatis, biff, sås, sallatä & 1 äpple
17. Dagens klädsel? zebra linne & leopard pyjamasbrallor
18. Dagens smink? no one :)
19. Dagens sötnos? Pelin plutt, ja hon är söt min syster!
20. Dagens roligaste? EBBA! Haha hon är helknäpp hela hon :D
21. Har du många vänner? Tillräckligt!
22. Hur många har du kysst? Vafan, haha? ingen aning :o
23. Vem kramade du senast? SF ♥
24. Hur många har du haft sex med? MÄH. Lite väl privat nu va? :o
25. Hur många har varit otrogna med dig? One
27. Har du pojk-/flickvän? Nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pellan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Fanny: "jäävlar vad likt ditt självporträtt vaar :o"

FAVORIT :

31. Film? My sisters keeper - lipfilmen numero uno, men jag älskar den.
32. Låt? wild horses - jag tröttnar aldrig!
33. Mat? sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
34. Drink? P2 - made by elin!
35. Färg? Lila, brunt, svart, vitt... jag vet inte haha!
37. Stad? Sthlm, Halmstad & Gbg
38. Land? Grekland helt klart!
39. Ämne i skolan? Bild
40. År? 2006 och detta året kommer bli kanon!


SENASTE :

41. Personen du tänkte på? FNESS. nejmen min paranöt alltid ♥
42. Personen du kysste? Ha-ha "next"
43. Gången du spydde? En månad sen tiep (full som en kastrull)
44. Gången du grät? I tisdags
45. Pizzan du åt? på överaskningsfesten för mig i början av mars tiep? VESUVIO!
46. Gången du var i Göteborg? Ojsh, jag minns fasen inte. Men förra året någon gång ;)
47. Gången du var i Stockholm? Hos Tovelisa förra året i november ♥
48. Gången du var full? En vecka sen
49. Gången du var hög? never been that
50. Personen som såg dig gråta? Min terapeut

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt? Båda!
52. Hund eller katt? voffsing
53. Ut och festa eller hemma och mysa? brås ju på :o
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel, kinect!
55. Singel eller upptagen? Singel fifän
56. Hångla eller puss? Puss
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? inget utav det
58. Ragga eller bli uppraggad? Hah, both!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? Blont
61. Blåa ögon eller bruna? Blue
62. Choklad eller lakrits? saltlakrits!
63. Göteborg eller Stockholm? Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola zero såfall, ska det va så skade.
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda såklart!
69. Leva eller dö? Leva!


Kommentarer
Postat av: M

Hejhej



Hade läst din blogg ganska länge nu och jag inte sett du har skrivit(jag har kanske fel eller är blind) som vad är den orsaken till din ätstörning?

2011-04-28 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0