Så kan det gå

Shitassu. Mina ögon har hållt på att slockna igen sen jag vaknade imorse.
Jag ligger nog väldigt back med sömnen känner jag. ja jösses amalia.
Tur mamma räddade mig i nöden och tog mig ut på lite äventyr..

Mamma: Elin & Petra ska vi åka och köpa glass?
E & P: JA!

kommer dit kvart i sju och det stängde sex..

E & P: Vi åker till Tylösand och kollar?

kommer dit och det hade inte ens öppnat för säsongen.

Mamma: Vi köper glass på maxi istället.

sagt å gjort. det blev bannemej ingen mjukglass dåå (men en twister & en chokladboll slank ner lika bra)

Elin aka jättebebisen ♥

Petra aka sexymamah!


Kommentarer
Postat av: sara

sv:tack vännen <3

2011-04-04 @ 22:34:24
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: miss u

hahaha!!!

2011-04-05 @ 07:57:10
Postat av: Maja

Störande att alla ställen var stängda, men då får det ju som sagt bli stormarknaden som gäller.

Själv har jag inte ätit mjukglass på jag vet inte hur länge, inte sen jag blev sjuk tror jag :o Det är ju ett MÅSTE att testa ! Idag slank det ner en 88a till mellis, mums på det ;P

Du är så söt gumman!

Puss<3

2011-04-05 @ 14:47:59
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0