SOOOOL och en glad flicka!

Heeeeeeeeeejhoppen i galoppen!

ÅHWIIIIE, jag har kommit på att livet är bra underbart. HIHI. Jag är så glad & tänka sig att det har hållt i en hel helg! Det har varit fullt upp hela helgen men den har varit helt perfekt. Från torsdag till söndag och nu måndag har jag lett med hela min kropp förfan :D Jag har haft jeans på mig i tre dagar irad, denni! den trodde jag aldrig.

Jag har mått bättre än på länge, väääldigt länge och jag hoppas verkligen att livet rullar på nu, som det ska.

Igår blev det nööööll uppdatering eftersom jag spenderade hela dagen i helsingborg med det bästa gangbanget.
Jag och Elin var hårmodeller för Kerstin som skulle göra ett gesäll-prov. Hon är så duktig, pinglan min ♥
En sväng till väla mellan varven, thaimat till lunch, glass till fika, en promenix i fina helsingborgstaden, Nuggets på donken till middag och filmtittande när vi äntligen kommit hem
- så vart vi väldigt nöjda med dagen.

"Då vet vi lite"

kerstin är en grymfrisör!
Hon gjorde en jättefin håruppsättning på elin =
 
Mamma o pappa kom hem från Berlin igårkväll också. Jag och Ellan fick påskpresenter, snilla päron!

Älsklingsvinet, Öl
(en burk på 1 LITER? haha) och påskchokelad ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0