Hej underbara och fina ni!

Vilka fina kommentarer jag fick i förra inlägget, TACKTACKTACK!

Jag har lite bråttom idag så jag hinner inte svara :( men åh vad ni är fantastiska hela högen ♥

Min farfar fyllde 70 år igår och ska ha släktkalas ikväll för typ 54 pers,
så jag och Elin har varit med dom sen halv elva i förmiddags och hjälpt dom med allt fix och trix till kvällen.
Jag har brett typ 75 miljoner smörgåsar som ska vara till fördrinken, mått lite smått illa(hur kan detta komma sig?) 
och blivit bjuden på deras underbart sjukt goda kycklingsoppa till lunch.

"Tycker dom inte om maten så får dom en kupong till korvkiosken"
..citat by farfar..
han är för go han.

Nu måste jag kila men måste bara säga att gårdagen ägde. Vi hamnade på krogen och dansade rumpan av oss.
Helt galet roligt! sen att man ångrar vissa saker behöver vi ju inte nämna.. HAHA!

snyltade lite bilder från bästis blogg från igår, hihi.










Kommentarer
Postat av: Maja

Oj oj, stort släktkalas här. Hoppas det blir superbra, och att illamåendet har gått över.

Härligt att höra att gårdagen var bra också :)

Puss<3

2011-04-16 @ 17:46:54
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ vad kul att du hade det så bra :D hoppas du haft en fin lördag också? :D

pussar

2011-04-16 @ 17:48:08
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Du är så fantastiskt fint och det är så fantastiskt att du kan se det, för alla andra har sett det så länge!!

Hoppas dagen blev bra till slut.

kramar

2011-04-18 @ 00:39:45
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0