Den där glimten som inte fanns då

Jag lever nu. DO YOU SEE?


Kommentarer
Postat av: Tove

är det säkert hjärtat? jag vill inte förstöra nåt här, men jag ser ett trött öga, och jag vet.. eller nej jag vet inte för jag har inte sett dig på länge, MEN jag vet att du dock är väldigt ledsen, fortfarande, ibland.



Du mår mycket bättre nu, men du vet, du.. och vi kan må mycket bättre. det får vi inte glömma. det är viktigt att komma ihåg att bara för att det är bättre är det inte bra. men du kämpar faktiskt jääävligt bra ska jag säga, jag är imponerad, har alltid varit. du är cool, ja.



åh, skickar en miljon kramisar till dig <3 <3 <3 <3

2011-08-03 @ 22:55:12
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Lillan

Kämpa fina<3



Tack hjärtat! Ja, att få en systemkamera var verkligen världens bästa födelsedagspresent:)

Spara!



kramar

2011-08-04 @ 00:08:06
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: miss u

ser ett öga som behöver energi i form av MAT!!!! <3 lite vila på det och det blir sprudlande igen;)

2011-08-06 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0