I belive I can flyyyyyyyyy

I belive I can touch the skyyyyyyyy... och-så-vidare ;)

MORSNING I DET BLÅ(vädret alltså)!
Det ser ut att bli en finfin dag med sol och värme idag med. Eh, jag kommer svettas ihjäl like igår. Halleluja.
Men det ska la synas att man sliter på jobbet eller? Mhm! Jag har fått bonnabränna SHALALALALAAAA!....

Men den får ni inte se, för jag och bonnabränna, vi är ovänner.
Tänker fasen ta med mig ett linne och jobba i idag istället för tishen i stl L som jag kan simma i!

Igår var jag ju hos M villan innan jag träffade bästis. Gud så skönt det var! Det behövdes verkligen.
Ibland undrar jag hur det kommer bli när jag slutar där. Då ska jag iofs vara FRISK och klara mig själv.
Läskigt men ändå jävligt lockande. Jag vill vara fri från denna skiten NUNUNU. Därför kämpar jag som en
grisakno dag in och dag ut för att inse vad verkligheten säger mig och inte bara det sjuka huvudet.

petris right now med frukost i största hugg.

Kaffe med mijölkish, smörgås med leverpastej(som ser ut som ingenting med jag kan lova att det existerar ett rejält lager där ;)) och yoghurt med nyplockade blåbär som mor och far hittade i skogen igår. Yummie!

och en söt petra på bild, såklart :) Hihihohohehehaha




Kommentarer
Postat av: Julia

Gött med frukost !

Den bästa måltiden på dagen haha ;)



sv:

Tack hehe vi hade det toppen bra ! :D



puss

2011-08-03 @ 13:12:36
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

du kommer bli frisk gummelumman, vi kommer det!

en dag i taget höööööööörrru<3

2011-08-03 @ 15:31:27
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0