If tomorrow never comes

Tänk att en enda person kan få en att må så dåligt. På ett sätt som aldrig kommer förstås av andra.
Att både såra, svika och ge en den där rädslan om att förlora den man ändå älskar så otroligt mycket.
Personen själv alltså. Vad ska man göra när man ändå vet att nästa dag så är allt som om inget har hänt?
Kämpa ÅT den? Lägga över skulden på mig själv, precis som jag har gjort i hela mitt liv? Jag vet inte.

Det enda jag vet, det är att jag är trött på denhär skiten. Trött och jävligt..arg?besviken?ledsen? aamentypså.

ledsen att det blir deppinlägg gång på gång.. Jag ska ta tag i mitt liv nu, på riktigt.

tummen upp på det!


Kommentarer
Postat av: SARABARANÖTIS!!!

fan nöten, du är riktigt sexig där du ligger i badet! grrr! julia roberts "pretty woman" look alike nästa liksom!!! :D "petris goes hollywood!!!" yey!

2011-08-28 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0