Piggetra

nyvaknad fis


Goodmorgon!

Inte nog med allt negativt som jag har skrivit så kommer här ännu mer, jag tror jag hållar på å bli sjuker :(
Vaknade klockan 12(!!!!!) av tre sms (Tack famååå ;)), Lock i öronen och huvudvärk som f-an. jäättekult verkligen.

Man ba fakkjao dudär som har något emot mig..

Nu kom mammsen in med en frukost by her. Knäckemacka, görka, kaffe, meducin och chokelad. Jag ska nämligen stå för lunchen idag om jag orkar (som alltså ska börjas laga snarre). Min berömda kyckling/cullygryta med liiiiis!


Sen är planerna att ligga i soffan och glo film, äta upp resterna av det 1kg godis som jag å far köpte igår (till hela familjen) och försöka må bättre. Imorgon äre ju fifasen måndag och det innebär skola, lunch med bästis och sen skola igen.


Har ni haft en bra helg finisar?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0