You choose.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Fyllde nio, delade rum med Elin och var absolut inte ätstörd :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick sista veckorna på dagvården innan skolan skulle börja, var en vilsen men bestämd tjej.

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Polkagrisar(!!!!!!) (håller på och fjäskar för kusins boyfriend som jobbar på hemmakväll att dom ska införa det med icke, då är det tydligen bara jag och alla pensionärer som äter det..hmmpff..)
Ugnsbakade sourcreme onion
Naturgodis
Bounty
Lösgotte

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Grenade - Bruno Mars
Balladen om konsekveser - Lars Winnerbäck
Your song - Elton John
What a words - Chris Medina
Långa nätter - Melissa Horn

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Flytta hemifrån
Resa
Spara
Köpa ny data fifan
Bjuda mina nära å kära på en trip somewere



6) FEM DÅLIGA VANOR

♣ Kontrollen som kan ta sig i röven
Att jag tror att jag har ansvar för alla i hela världen
Att jag går på toa femtioelva gånger om dagen för att jag tror att jag blir fet av att vara kissnödig
Sömnisarna, jag måste lära mig att klara mig utan dom

♣ Pillar upp min läpp all the time (fast har blivit mycketmycket bättre!!)

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

♣ Umgås med fina vännerna
♣ Dansa loss on tha krog
♣ Må bra (vem gör inte?)
♣ Träna
♣ Mysa med film & gotte

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

♣ Nättröjor
♣ Magtröjor
♣ Utsvängda jeans
♣ Skinnväst/byxor
♣ Chockrosa plagg

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Haha öhm. okej. det. där. kunde. misstolkas.
Barbie
Gossenalls
Legoskala
Pussel
Spel


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Dedde
Tweenie
Tovelisa
Mergime
& alla som vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0