21 december

Blubb.. vad trött jag ääääääär!
Värre natt har jag varit med om men det var jäkligt längesen jag hade sån ångest över mig själv.
Vad hände där? I don´t know. Jag har haft jätte svårt att slappna av när jag väl lägger mig xantal kvällar i rad nu. Precis som innan, när jag behövde sömnpillerna (BTW så är det TRE månader utan dom nu!!). Jag ska prata med min läkare om jag kan få recept på insomningssömnisarna ifall det ska fortsätta såhär. Jag orkar inte med dagarna utan sömn. Huhu.

Aja. nog om det. För idag äre inte mindre än JULAVSLUTNING på skolan! Hujedamej vad skönt det ska bleeej.
Vi ska ha julklappsutdelning och jag fick improvisera ihop ett i brist på energi att gå och köpa ett. Det är en bra paketet sålänge inte elin får reda på det (fniss, elin jag SKA köpa en ny likadan innan julafton!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0