FRÅGA PÅ HEJ Å HÅ!

Godmorgon finiluringar!

Hoppsansnoffsan så var det fredag. igen. Veckan har flugit iväg? typ?

Jahapp. Har ni det brao? Jag är skitdålig på att uppdatera på senaste, uslapetrapotatis.
Men tjollahoppsansvej, det ska bli bättre såfort jag får ordning på slarviga mig och mina skolarbeten!



Idag ska jag och min kära åka upp till jönköping när jag har slutat skolan. Vi ska hälsa på hans syster + pojkvän & bebis som bor där. Hele helgen ska dom få stå ut med oss ;) Imorgon ska vi även ner till Götet och gå på Jul på Liseberg tillsammans. WIHOOOO. I love it!

haha, du är förjävla snygg älsklings filur ;)


Kommer hem på söndag igen och därför tänkte jag ha en liten frågestund över helgen?
Fan vad töntigt det låter.. Men nickenyfiken som jag är, hoppas jag att jag får åtminstone.. En?


Kommentarer
Postat av: Tove

mahaha sööte, kan du lägga av med dina bilder jag ramlar ju av stolen av garvis titt som tätt fulgubben



nåja, frågor vare.. och efter som vi aldrig pratar nu för tiden(!) så får jag väl ställa nåra 8D



1. Hur hanterar du mat och godis nu? Funkar det bra - alltså att du äter typ vad du vill (sen att du fortfarande kan må dåligt av det förstår jag). Men har du nåt du inte kan äta fortfarande? (även då du alltid har varit duktig på att gå emot, tycker jag. starka, duktiga petris).



2. Hur träffades du och din pojke? (ja, för jag är SÄKERT den enda som undrar..)



3. Vad vill du göra efter studenten, bestämt dig ännu? bert



och snälla. när du svarar på frågorna så får du ta bort de fula gubbarna jag lägger till - man vill ju framstå lite normal va?



ÅH.. ger dig en bamsecyber kram!!!!!!!!! och en puss. bertbertbert <3

2011-12-02 @ 11:01:42
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: emma

OH MY GOSH, får mardrömmar om av den där jäkla naturkunskapsboken, vi har likadana... uööh!

Tur att det finns livets sötaste wonderwoman i bakgrunden som täcker upp för det :D



OKQ8, här kommer några frågor to you my darling:



- Dina 3 favoritlåtar just nu?

- Den senaste filmen du såg?

- Hästar eller enhörningar?

- 1 sak som du önskar dig i julklapp?

- Hoppa fallskärm eller bungyjump?

- Planer efter studenten?

- KAN JAG FÅ EN KRAM??



PUSS OCH GOS PÅ DIG, min finaste wonderwoman! <3

2011-12-02 @ 19:39:33
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: nöten 1

...om jag skriver tre frågor med olika "namn", räknas det eller måste frågorna komma från "olika" så att säga...?:D:D:D



så, fråga 1 då...hmm....Jo, HUR HAR HELGEN VARIT????



/bajs bert

2011-12-02 @ 23:30:08
Postat av: nöten 2

(tss!)

tog du RIKTIGT HAND OM DIG SJÄLV nu då??



/bajs kurt

2011-12-02 @ 23:31:45
Postat av: nöten 3

...saknar dig<3

2011-12-02 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0