3 års tårt-kalas

Godkväll kära vännör!

Hur har ni det ikväll?

Här osar det gott i hela lägenheten, mamma står i köket och lagar god mat.
CHICKEN MAC SALAHHH.. eller okej nej det kunde vart så. men det är kyckling, ris och brunsåS.
Jag var konstigt nog inte hungrig idag innan middagen? skumme? nej men vet ni vad, VET NI VAD!?
jag har varit på 3års kalas idag hos mitt kusinbarn. Vad gör man på 3 årskalas? JO. man äter TÅRTA.
Vad har Petris gjort för första gången idag? JO, hon har ätit TÅRTA!

heja mig heja mig tjohej tjohej!!

typ.

För första gången sen jag började äta och jag kände mig stolt över att jag faktiskt klarade av det.
Ett framsteg här i livet? YESBOX!

kameran strejkar fortfarande så camen får showa er dagens outfit.. dock sämst kvalité.
 

Pratade nyss med mitt lilla mongo i telefonk & jag har kommit fram till att vi är störda & kan typ inte prata som normala människor, haha! så jäkla underbart att jag slipper känna mig konstig när det finns en likadan till ;)

Ikväll vankas det myskväll med finaste fesp ♥ min älskade & saknade flickor! Håller tummarna på att Sanna pannan känner sig friskusare så jag får träffa den lille pluppen också. Annars kommer fannepanne hit (tror jag? bra koll som vanligt..) snart?  LOVE MAH GÖRLS ♥

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll finisar!


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Men vaddå? Jag har fullt normal :D Eller? :O

Hahahehehöhöhihi

chillevippen <3 tuddelu <3

2011-02-05 @ 19:56:17
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis till Tårtan.

Du ser det är inte så farligt igentligen

att äta dessa för oss skrämmande saker.



Nu ska jag bänka mig framför melodifestivalen

med mitt godis och pepsi max.

Hoppas du får en trevlig kväll med kompisarna.

Kram

2011-02-05 @ 20:00:40
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0