Big siss and mommy ♥

TJABBATJENAHALLÅ!

haha. liteee smått pinsamt att jag somnade helt tvärt igårkväll när Denise satt vi datan fortfarande.
Osocialaste ever? buuuuuh på mej. Fast å andra sidan var det första gången som JAG somnade först.
Jag brukar alltid ligga och vända och vrida på min en miljon gånger innan jag kan somna annars, så jag
ska inte klaga! Tyckte bara synd om Denise som säkert hörde mig ligga där och snarka helt random?

Aja. Efter en mysig kväll med min pärla så vaknade vi upp, åt frukost & sen hämtade mammsen mig.
Vi hämtade min storasyster inne i stan och sen styrde vi kosen mot ÖN, eh ja, en..Ö? eller vad man ska kalla det?
Där det finns en runda som man kan promenera. Det har varit världens underbaraste väder här i Halmstad idag, så det satt inte helfel att gå rundan och sen sitta och fika i solen ett par timmar! aj löv it.








hur är vädret hos er idag?


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

svara inte på sms då pucko :(<3

2011-02-12 @ 15:14:11
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Elin

Lördagar är den dag då kroppen erkänner att den inte alls är på topp efter en låång vecka.



Det känns rätt okej just nu. Är liksom mitt uppe i att göra saker, inte bara tänka på att göra saker. Det kommer ikapp senare.



Jag hatar bild :P Jag suger på estetiska saker, göra saker vackert. Hur länge har du haft bild? Alltså ämnet bild?

Mysiga helger är bra, nödvändiga med. Hoppas den blir bra, lugn och godisfylld.

kramar

2011-02-12 @ 15:14:46
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Åå jösses så myspys de såg ut o va fint väder ni har :O fusk:O haha här e de snö :/:/



ÅÅ ja undra varför nattmat e så mkt godare än annan mat haha?? då tycker ja du ska ta lite choklad minsann? :)



Jag har vart på invigningen av en ny idrottshall de har byggt här och sen var jag och åt lunch ute :D ikväll blir det choklad och film mys hihi, är törtt eftersom jag sov så dåligt i natt xD

Vad blir de för film för er? :D



Pussar finaste <3

2011-02-12 @ 17:09:32
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Linnea

Åh va härligt det ser ut! Det var verkligen helt fantastiskt väder ute idag :)



Haha ja, någon hade av nån anledning jag inte riktigt förstår bara dumpat en säng där - mitt i vasaparken i stan. Hehe :) Och mogna som vi är kunde vi inte låta bli att hoppa lite i den! :D Kramar!

2011-02-12 @ 17:35:04
URL: http://ljudetavskratt.devote.se
Postat av: Emelie

LÄGG AV. NI HAR JU TYP INTE ENS NÅGON SNÖ! VI HAR TYP 1 METER HÄR BORTA.. AAAAH!



SV: Det klart man kan dyka med dem! De är de små som dyker bäst, för de har ju dykreflexen inbyggt (alltså, de stänger igen luftkanalen för att inte få kallsuper automatiskt).. De stora vågar jag dock inte dyka med en, 5-9 åringarna får vänta ett tag till, haha.

2011-02-13 @ 09:11:46
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0