En såndär helt vanligt onsdag

Godmorgon!

Hur mår ni idag?

Jag är okej, tror jag iallafall. Det känns så där bradåligtokejinteokej.
Krångligt värre, men jag är krånglig hela jag så det passar la bra eller!?

Sitter i sängen och kollar på barnprogram och känner mig asmogen, haha!
Äscheee, jag har min nalle som sällskap, så vi kan väll låtsas att det är han som vill titta?

  

Dagens planer:

♥ träffa Denisus?
♥ intervall/flex - pass ikväll?

inget som är klart ännu alltså. Bra träning, man behöver inte alltid veta allting.

Förövrigt så hade jag en trevlig kväll hemma hos L med ananaspaj, glass och popcorn!


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, POPPISAR! <3 Mums vad gottigt det är asså, och det bästa är att man i princip kan äta hur många som helst ^^, (hehe, men det kan ju vi ändå xd)

Hoppas att dagen blev bra för dig, och nu fick du mig verkligen att vilja kolla lite på barnprogram, bara för att xd

Puss<3

2011-02-23 @ 15:44:58
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, vad du är söt Petra! ;) (jag ÄLSKAR barnprogram)

2011-02-23 @ 21:08:40
URL: http://lovili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0