Fångad av en stormvind, hej å hå

Godmorgon på er bruttor och bruttar(?)!

  

Jag har slängt på mig mina kära mysbyxor och snattat mammas stora gosetröja.
Orkar inte bråka med mig själv idag så jag tänker inte utmanar med något som sitter åt.
Nu ska jag strax bege mig till skolan och ha idrottsledarskap&coaching följt av en
3 timmars(!!!!) bildlektion. Sen slutar jag och då ska jag hem och vila en stund och sen
på ett skivstång/intervall pass på gymmet med min kära tvillingsyster.

skulle vart hos magdalena idag och bubblat men icke sa nicke. hon var sjukeR.

hörs senare, poss pass puss ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Många saker på listan där! Bra tjejan. Håller tummarna för att du överlever skolan.

kramar

2011-02-08 @ 12:41:37
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aw, vilket TURN-AROUND du gjorde igår! HÄRLIGT. När man mår som skit - gör en utmaning!

Då får man fasiken bevisat hur bra man är, hur långt man kommit från förra gången och att det faktiskt inte ÄR så jävla svårt. Tänk, du HAR verkligen gjort framsteg, och du är värd allt du kan ta dig för. :) Och det är mycket, mycket mer än du tror!



Vilken härlig tröja förresten. Och GO SKOL-PETRA! Ha en superdag!

2011-02-08 @ 13:22:31
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: emma

Sv: Åh tack, din kommentar lyste verkligen upp min dag! Och det låg mycket sanning i den... för vem vill egentligen se helt "urholkad" och död ut? Åh vad du är snäll, tack så hemskt mycket, och du ska veta att du är minst lika vacker!

Jag försöker skaka av mig dem och tänka att dom bara vill mig väl, och du hjälper mig att göra det, så tack fina du, massa kramar <3

2011-02-08 @ 16:29:06
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0