Lugn och fin söndag ♥

Godkväll finisar!

Jag är sjukt seg idag, tänkte svara på era gullkommentarer, men jag orkar inte just nu.
Kropp och hjärna är helt slut efter helgens bravader med utmaningar, fest och socialt umgänge!

Jag har iallafall hunnit med en del idag, trots min döda kropp xD

♣ Efter att ha somnar 5.30 så vaknade jag redan vid 8 & gick upp och städade undan
♣ Ätit frukost i 2 omgångar
♣ Slappat
♣ Ätit pizza med Elinpelin
♣ Hämtat en fin kerstin
♣ Kollat filmus & somnat av och till
♣ Åkt hem till lägenheten & ätit mammas padthai - MJUMMIE!
♣ Bilat till kerstin och sen traskat fram och tillbaka från stan
♣ Ätit gott och kollat solsidan hemma hos den söta tösabiten med Elin

ja, typ så. Jag är helnöjd med helgen som varit ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0