Kan du vyssla johanna....

ja viss...NEJ det kan du EJ. FÖR EN VISS PETRIS HAR EN GLUGG NU -.-

kill me? Någon?

alltså seriöst, tandläkare.. vad ska man göra med dom?!
jag hade nog kunnat fixa mina tänder själv på den tiden det har tagit för dom.
I snart sex år, ja SEEEEEEEEEEX fakkin år har dom hållt på och grejjat i käften på mig?

"stackars lilla mig" NEJ. det var inte det jag ville få fram (oj, nu hetsar hó upp sig?)
utan att tandläkarna i Halmstad s-u-g-e-rrrrrrrrrrrrrrrrrr!

...

pjuh.

...

*avreagering a la Petris is slutförd*

...

annars då? jovars. sitter och tuggar tuggummi i ren protest.
(fick absaaaolut änte göra det för miss tandläkare, men who cares? WHOWHOWHO?!)


bara för att jag är så jäkla snygg så får ni denna bilden. petris vs utomjordning

Kommentarer
Postat av: Elin

SLUTA LIPA. Jag hade glugg i tre år. MH juste :)

2011-01-10 @ 22:23:20
URL: http://elincarlstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0