När biljetten är halv, trasig &.. borttappad?

letar man upp den(mod), limmar ihop den med superlim(mat) och hittar den andra delen(viljan).

jag ville väll egentligen bara säga godnatt och att det har varit en kväll med blandade känslor.
samtalet med magdalena gav oss båda en del skratt (petris idiotförklarade sig själv x-antal ggr..)
& även en massa konstaterande, funderingar, tankar.. ja och en allmänt förvirrad Petris gick därifrån
tillslut. gött? svar JA. jag behöver den där "puffen" när jag kommer dit varje vecka.

iallafall. biljetten.. 

..jag har letat upp den, limmat och hittat den andra halvan av min biljett, min biljett till friheten.
så.. nu är jag påväg igen. men vägen dit är lång, krokig och har många hållplatser att välja mellan.



första stoppet är en utmaning att sitta kvar vid. mot friskheten eller ej?
andra stoppet och fler där till är att vilja, tro och framför allt våga följa med till det sista stoppet.

och jag då? jo jag väljer hållplats lycka/frihet/kärlek. Den sista på min resa. 

 

bild från google
följer ni med mig?

eller vänta nu. ni ÄR med mig hela tiden. ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sjukt bra förklaring tycker jag :) Nu kör vi :D mot friheten och vidare! <3

2011-01-11 @ 07:31:26
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag är med dig heeela vägen :D Nu kör vi! du är helt fantastisk ska du veta <3



Pussar fina och underbara :)

2011-01-11 @ 08:20:55
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Näää fick aldrig det :/ men de blir bibblan idag istället hihi :D



Du det känns helt fantastiskt bra vill jag lova, hur tycker du det känns underbara???



Hoppas du får en riktigt underbar dag idag. händer det något kul?



Pussar gumman <3

2011-01-11 @ 08:42:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0