Busy busy

MEN HALLO I STUGAN!

hur mårs det idag? med mig är det bra, fattar ni, BRA!? wihiii.
det behövdes bara en kväll/natt med en jäkla massa ångest och sen är jag redo igen!

jag släckte lampan vid tolv igår men låg ändå och vände och vred på mig till klockan två.
då bestämde jag mig för att ge upp lite, tända lampan, ta fram ritblocket och kludda lite.
efter en timme kändes det mycket bättre! att tömma huvudet och bara måla satt inte helt fel.

somnade nästan direkt efter att jag lagt huvudet på kudden. jag behövde minnsan inte ens räkna får!!

  

när mamma väckte mig tio över sex(!!!!!) var jag allt annat än pigg. så, jag slumrade om till klockan sju.
micket skönt! då gick jag upp, satte på ett ägg, försökte förstå vad Elin mumlade om (hon har ont i halsen)
& fixade min frukost.

2
grovmackor med ägg och keso & en stoor kopp äppelpajsthé! (ja det smakar faktiskt äppelpaj!)
  

vid nio körde jag elin till skolan med vår kära bil (tackar gudarna att man har körkort i denna halkan!)
sen åkte jag raka vägen mot friskis&svettis och tränade i en timme. micket skönt!

var hemma vid halv elva, käkade lunch och slog in paketisar till broren som fyller år snart.
och nu kanske det är löjligt att jag har ritat över mina ben, men jag ville bara bevara mitt humör.
   

Nu måste jag ner till bilen igen och styra kosen mot tandläkarn och efter det till magdalena!

TJING!







Kommentarer
Postat av: Elin

Tänker på dig här borta och hoppas att du hinner med allt idag! Fullt upp hela dagen låter det som.

Försöker också lära mig äta ägg, men det vill inte ner :P Är lite förundrad över hur mycket andra kan gilla det. har du alltid kunnat äta det?

kramar

2011-01-10 @ 15:10:45
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: aww

har kollat runt på lite bloggar hos såna som har en ästörning. har du med det? jag lider av samma sak.. <3

2011-01-10 @ 15:58:48
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Maja

Härligt att höra att du mår bättre idag, ingen ånghäst kan slå vår Petris!

Och den frukosten såg riktigt smarrig ut också :)

Hoppas du hade en fortsatt trevlig dag finaste!

Puss<3

2011-01-10 @ 16:25:14
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Har inte så svårt för att äta det mentalt, men konsistensen :S yuäk Smaken är ingen höjdare heller.

Jag är uppvuxen med krav.. Då blir det så.

Är det mycket du kan äta nu som du inte åt tidigare?

kramar

2011-01-10 @ 17:28:47
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Får ju njuta de två sista dagarna på lovet, imorgon ska andra halvan av burken ner, sedan får jag nog hålla mig undan B&J's på ett tag. Mina föräldrar är inte så jätteförtjusta i priset heller.



Hade först planerat att inte äta det den här veckan, men sedan kom ju emelie och utmanade mig ^^

Pusselipuss<3

2011-01-10 @ 18:09:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0