Går det?

"Jag sa till farmor igår att hon skulle ge dig rejält med frukost" Aaaamen tack då pappsen, du tycker inte att jag är gödd nog snart eller? Harregud. Alltså vet ni? Jag undrar som fan när man ska börja trivas med sig själv, sin kropp & utseende?

Varje dag ältar jag för mig själv hur äcklig, fet och ful jag är. Hur kommer jag någonsin få in att det kanske kanske kanske inte stämmer? Jag hjälper ju inte mig själv genom att inte ens försöka tänka annat om mig själv. Jag menar, det är ju ganska självklart att jag är den vidriga stora parasiten, enligt mig själv. Jag är envis som en åsna, det har jag alltid varit. MEN jag vill, vill så gärna tycka om mig själv. Visst att jag jobbar på det & har gjort det nu i snart två år.. men, kommer jag någon vart? Det har ju inte blivit bättre av att jag gått upp 17 kg precis.

Alla har säkert hört att "tankarna blir bättre när du kommer upp i normalvikt". EH. ursäkta? Om jag tyckte jag var fet innan och är 17 kg fetare nu.. då vet jag inte. Hur tänker man normalt? Jag har glömt hur det är att inte ha dåligt samvete för det jag äter, eller hur det känns att aldrig tänka på hur tjock jag tycker jag är.


lång väg men jag tror på ett slut,
någonstans där friheten finns.


Jag ska ÄNTLIGEN träffa min terapeut imorgon. Tacka gudarna för det, typ.
Eftersom hon var sjuk i måndags när jag skulle dit så fick jag en överbliven tid imorgon klockan ett.

mycket snack men liten verkstad. Nu blire film och saft ♥


Kommentarer
Postat av: deniiiiise :)

I mina ögon kommer du alltid vara den finaste

I min närhet vill jag att du alltid ska känna dig trygg

I min värld kommer du alltid vara bäst.



<3

2011-07-21 @ 19:25:46
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: K

säger bara sanningen sötis !

jag ligger inlagd på slutna avdelningen, varit inlagd i snart tre veckor. jag insåg att det var det enda som kunde hjälpa mig, jag klarade helt enkelt inte av att vara hemma. hur går det för dig nu? vad har du för behandling och så?

kram på dig !<3

2011-07-21 @ 19:29:30
URL: http://hope.devote.se
Postat av: [kampen tillbaka]

Jag undrar exakt samma fråga, när fasen tar ältandet slut liksom ????!men det kommer,så småningom..det måste komma, någon gång!spy ut all galla du har till din terapeut imorgon!

Ps.du är fin,du duger som du är..repeat repeat!(stavning hööh´)<33

2011-07-21 @ 20:09:11
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: camilla

du är otroligt vacker ska du veta:)



ÅÅ du måste se harry potter, skkkiiiiiiit bra verkligen:D vill inte att de ska vara sista filmen haha:P ååå vill se mera haha.

dags för dig o boka in ett biobesök nu tycker jag:D?



Hur mår du ikväll darling?

Pusss <3

2011-07-21 @ 21:40:04
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Julia

Du som är så fin och så ska tycka om dig själv men jag vet det går precis inte över en natt.. men man tycker ju två år ska hända något. Men ge inte upp för jag tror oxå på friheten och att tankarna kommer ändras ! <3

2011-07-22 @ 11:45:52
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du ska se att en dag kommer du se det vi alla andra ser: en jätte snygg tjej som är perfekt som hon är! :)

2011-07-23 @ 01:36:48
URL: http://brandehav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0