Tänk att du e du och tänk att jag är jag, tillsammans, vi har det så bra..

Om ni undrar över rubriken så är det dendär mega gamla låten som man sjöng sönder när man var liten. typ.
Jag, mamma och pappa har har filmkväll tillsammans. Den var mys och omys. Jag vet inte vilket som väger över.
Vi såg iallafall någon av filmerna i Maria Wern-serien som var väldigt spännande och bra faktiskt, 5/5 toasters!

Sen kollade jag och pappa på filmer från när jag var liten.
Tänk vad allt var underbart då ett tag.

charmigt petra ;)


Annars så är jag rätt trött på allting. Humöret svänger som en gunga just nu. Men jag orkar knappt bry mig.
Saknar redan mina vänner, som jag skippade idag för att jag är en tråkig, trött, fet och äcklig människa.

"hallå där världen, se vad som står på, jag tror jag drömt och svävat i det blå.."


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är ju för söt ! :)



och ibland orkar man inte och det är okej <3



sv:

Ah men dumma skruv, inte ditt fel då ju !



tack petra, du har helt rätt ska bara fixa det oxå.



STYRKA till dig med

2011-07-09 @ 23:37:02
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: camilla

Åå vilken sötnos :D



Haha nääj godis på morgonen ska det vara det är bäst, eller vi säger så här det ästa är ju om man äter godis både på morgonen och kvällen eller hur?:D



Vad ska du göra idag finis?:D<3

2011-07-10 @ 08:02:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: a

vilken UNDERBAR bild :) kram och tack för din fina kommentar, den värmde rakt in i blodpumpen!!

2011-07-12 @ 12:50:55
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0