Tjipp tjopp tjapp

Man ba hej hej godmorgon åhhhh vilken härlig dag å sånt? Fast satan vad mina ögon är trötta. Min kropp med dessutom. SÄNGEN följer du med mig till jobbet? Bra tack hej. Men buuuuh era jäklar som ligger och sover just nu. Ni borde få smisk. Det är inte nådigt att gå upp såhär tidigt! Börjar undra om detta är klagomuren, fast nä.

Jag är glad faktiskt, glad över att ha ett jobb, glad över att jag har fina vänner och glad över att jag återigen börjar inse att livet är bra härligt om man inte tänker så mycket. Bara gööööööööre liksom.

Saker to do efter jobbet:
Städa rummet
Bädda rent
(nu fick jag hjärnsläpp)
städa lägenheten
powernapa
äteliäta
sova

Sen boooorde jag nog ringa doktorn också.
Min röst blir liksom inte bättre och det suger.

hej jag är pigg hejdå

aa fast nä.


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

<33

2011-07-28 @ 14:52:23
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0