NOOOOOO0000rmalt


CHACHA BLOGGEN! (fifan vad illa det lät jaaaaaaaaaaoo!)

Jahapp hur mås det här då? Du lever å sånt? WOHO LINGING THE DREAM!
Idag känner jag mig såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär stor.
Men vad gör det om hundra år? (som ebba ju hade sagt).

Helvete vad jag längtar tills imorgon. ÅHWIIIE, så underbart det kommer bli!!


HEJHOPPLAHÅ!

Jahappja. Idag då? Det har varit fullt fräs hela dagen minnsan! Det började med frukost och sedan tog jag och Elin el busso till stan. Träffade en FIIIIIIS och kollade litta affärer. Hittade en långklänning. EH aa. Tänk er MIG i en långklänning. HUJEDAMEJ. Men det ska nog bli bra tror jag. Vet dock inte om jag ska ha den imorgon eller om jag sparar den till något annat tillfälle.

Efter en bakad potät med kycklingkullylöla till lunch var magen mätt. Då träffade jag mormor på stan och gick med henne lite ärende på typ fem minuter och sen tyckte hon att vi skulle ta en glasspaus. Den tanten GÖDER MIG ärligt talat. Sen åkte jag med henne i hennes rosapärla (japp mormor har en ROSA bil..) till nya huset där vi skulle plantera blommor, men nehej det hade visst hennes man redan gjort. Se på fan, där fick jag mig en vilostund trodde jag.. Men då fick jag i uppdrag att skriva bordsplaceringarna inför hennes midsommarfirande. På barnens bord målade jag så fint så fint så! (hoppas dom fattar att det är en traktor, lastbil, fjäril och bil jag har ritat. (Eh. dom ba "Laila vad i hela friden ska detta föreställa" fast på BARNska då..)

FINT SOM SNUS BLEVRE TYCKTE JAG IALLAFALL ;)

Sen tuffade mormor mig in till stan igen där jag mötte upp en styck världens bästa pytta ♥
Hon är helt amazing den bruden! Hon bjöd fattiglappenpetris på middag på Blue thai. TACK ÄLSKLING!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0