Bloggrapad?

oj vad kul gossarna har haft här ;) jäkla ongar!

aja. nu äre jag här, jag och ben & jerry. jag måste säga att jag håller med Denise - COCONUTTERFLY FAIR = gudomlig! hell yeah. Så har ni inte smakat den.. SMAKAAAA!

Jag har inte mycket mer att tella you förutom att gårdagen spenderades med bra folk & det var lyckat fram tills vi kom till stan och det var mil långa köer på varje ställe. Vi avslutade dagen med att promenera hemåt igen och somnade rätt kvickt om man säger så. Tack flicks och pojks!

matte och simmo aka bloggraparna eller sömnturturduvorna.


Kommentarer
Postat av: emma

snigel med Batmanmask kryper in efter 5 år och lämnar en snigligt seg kommentar.. Nej usch, hatar sniglar hahaha. Men ursäkta att jag är så seg. IM A BUSY WOMAN!! Eller nåt!



Livet idag leker inte så roligt, har en massa plugg som ligger och kollar hotfullt på mig och tycker jag ska ta tag i det men... orkar inteeeeeeehhh..

Hur är det med dig min finis? :D



FÖrresten, skandal med polkagrisarna på Hemmakväll! :O



JAHAA, zumba vet jag vad det är så! :D Det verkar askul ju, ska lätt testa det sen när jag får! Om det finns här i min lilla by, men jag tror det! :D



BATMANPUSSAR! <3333



Håller förresten med dig om att mangosorbet är underbart. YUM!

2011-03-21 @ 14:56:46
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0