Chips eller morötter till dippen igår?

ironiiiiiiiiiiiiiii i rubriken för er som inte hajjade det ;) *fnezz*

förlåt för dippen igår, jag måste sluta skriva på kvällarna när det är som värst.

Jag mår bättre idag och tacka fan för att jag ska till Magdalena om en timme. så KOM AN PETRIS WAKE UP!
shit.. halva huet sover och halva är pigg som en mört? oj vad alla kroppsdelar sammarbetar här ;) haha.



jag dör lite av garv just nu, snacka om övertrötter.

Idag har jag för övrigt studiedag och ska ta hand om denna fina tisdag så bra jag kan!
Kl 9 ska jag vara hos Magdalena som sagt och efter det tänkte jag ta mig en långpromenad på
galgberget
i min ensamhet och fördriva tiden lite innan jag går in till stan och möter mamma.
Vi ska luncha tillsammans ♥ Thaibuffé och sushi! MUMMA! helt perfa när dom har både och på buffén.
 Sen tänkte jag ringa Ebbutt och säga hur bra hon är så hon inte glömmer bort det, lilla pärlan min.



Nähäpp nu springer tiden iväg och jag sitter fortfarande med frukosten kvar. Nu ska jag äta upp och sen kila!

Ha en toppen dag finisar!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Gott med thai och sushi, sushi i mitt hjärta! Håller tummarna att flickorna är sugna på det imorgon. Blir tjejkväll med middag och sällskapsspel och sushi ligger som förslag. RÄCKER UPP EN HAND! ;)



Känner verkligen igen det där med kvällarna, de är oftast jäkligt jobbiga ibland när man blir rastlös. Tankarna och all den där skiten kommer som ett brev på posten då och man vet verkligen inte vart man ska ta vägen. Jag brukar stänga ner allt just då för att jag inte ska säga/skriva nått jag ångrar. Men det du skrev igår tyckte jag inte alls var speciellt konstigt eller onödigt. Det är ju faktiskt väldigt skönt att lätta på hjärtat när det är jobbigt också, och du fixar detta. Du är ju stark förtusan! ;D

2011-03-15 @ 10:00:31
URL: http://foxxy.blogg.
Postat av: Twiggy

Hoppas att din dag blir toppen. Den lät väldigt mysig om inte annat:)



Kram

2011-03-15 @ 11:03:00
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter ju som en bra dag, och bra att du ska prata med din behandlare idag så att du får prata av dig lite. Alla får ha dippar gumman(fiffig rubrik där!)

Åh, SUSHI! nu blir jag avis så det skriker om det, den lunchen kan ju inte sluta annat än underbart?!

Puss på dig finaste!<3<3

2011-03-15 @ 17:13:28
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0