Kramkalas - träning - pyttipanna - skakarumpa

Du är så söt min kära lilla ponny, du är så snäll min kära lilla hääääääääääääääst... lalalalalaaa



Hejhopp!

Idag har varit en effektiv dag må jag säga.

♥ Terapeuten 9.00
♥ Kramkalas med fina Sara ;)
♥ Lunch på MAX(!!) med tre knäppa men söta flickor!

friscoburgare med pommes & cola zero första och sista gången.
Tacka vet jag husmanskost!

♥ åkt i 25 km/h i skolan på en 40 väg..
♥ Hunnit få småpanik av allt jäkla folk som finns överallt på skolan
♥ sitta och vänta på skolsköterskan i en timme
♥ Åkt rally i skuffen på pappas jobbebil


♥ Hämtat bilen som har blivit servad
♥ Bråka med Elin om en la fruit
♥ Tränat ett snabbt och lätt styrkepass med Elin
♥ Lagat & ätit pytt i panna

Ja herreguttan!
Nu ska jag strax ta bilen till gymmet igen och möta kusinus & Lynette.
Då är det afrodans som gäller, för fulla muggar!





Kommentarer
Postat av: Elin

Men Petrabruden!! Jag skriver ju i huvudsak inte för att få svar, även om det är skojsigt att få några söta bokstäver från så fina människor som du. MEN jag skriver ju mest för att jag hoppas att de får något positivt av dom. Och dessutom om det går ett tag mellan dina kommentarer - desto gladareblir jag ju när jag får ett?!!Idag mår jag bra, men trött. Men ja, jag har fått tvätta och vika tvätt precis som jag vill och dessutom ätit godis. Så ja, jag mår faktiskt helt okej. Vad händer hos dig framöver?

kramar

2011-03-29 @ 21:00:31
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: miss u

yey;) fylld dag, bra dag ändå? hope so<3 du gjorde iallafall min!!!!!! love love love!!

2011-03-30 @ 09:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0