Presenter - Bilder

Av Denise:
 
 
♥ Ett fotoalbum & ett minne av livet
Presentkort på en fika med hjärtat her self & elin (blir det robert´s måntro? ;))

den finaste presenten jag någonsin har fått ♥





Storasyster & Pedda:

♥ Presentkort på bio
♥ Rosamobilskydd

Storebror & Lynette:
Armband
Öronhängen
tema picasso..
♥ Tecknarpenna
♥ Färgpennor
♥ Skuggpennor

Moster & hennes man:
♥ 500 :-
♥ strumpor

Mormor & hennes man:
♥ 200 :-
♥ Pyjamas (glömde ta bild på den, men det komskier!)

Kusin, flickvän & kusinbarn:
♥ 12 st Guldtior, mohaha!





Kommentarer
Postat av: emma

JAG HAR REDAN SKRIVIT PÅ FEJAN, MEN JAG SKRIVER IGEN, (dock i efterskott men.. tehe)



GRATTIS MIN FINASTE BÄSTA COOLASTE WONDERWOMAN. you rock hehehe. <333



Alltså, dör lite på Denises present, JEEZ vad fint! :D åhh, hur gulligt som helst ju. glad för er skull, att ni funnit varandra, för er vänskap verkar helt jättebäst!



KRAAAAAAAAAAAM <3 (förresten, är mycket nöjd med svaren i frågestunden, TUMMEN UPP! ;D)

2011-03-04 @ 21:53:22
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Syverandrea

many thanks for your dedications to this world

2011-09-23 @ 07:26:00
URL: http://syverandrea.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0